måndag 4 februari 2013

Ny vecka och nya alster....
Hoppas att ni njutit av helgen och ledigheten... Jag var på scrapträff i Kalmar och lyckades göra ett födelsedagskort till Robin samt en tags med mina nyinköpta färger, panpastel, mica, twinklings, stencil. Det var jätteskoj att kladda och få träffa alla scrappare.... Det blev mest en massa skratt och prat! Snart stundar dubbelt födelsedagskalas här hemma ( söndag)...

Elefanten kommer från skogstokiga och löven Magnolia


Bjuder på en vinterbild också :)

Ha en underbar vecka!

Kramizar Susanne

7 kommentarer:

Pillan sa...

Åh vilket fint kort du har gjort till Robin!! Härliga färger... Tagen var oxå fin :-)
Kram

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Susanne!
Såååå gulligt kort du gjort till Robin:)) Tagen gillade jag mycket, jätte läcker, du är sååå duktig:))

Ha en härlig vecka:)
Kramizar Marie

Susy sa...

Underbart fint kort och tagen så snygg!!!!

KRAM TILL DIG!
SUSY

Anneli sa...

Vilket härligt kort så söt stämplen Jätte gulligt. Robin kommer bli jätte glad över kortet. Kraaaaaaaaam Anneli

Majsan sa...

ÅHH jösses så supergulligt kort, jag bara älskar det.
Tagsen är ju så läcker också :)

KRAM MAJSAN

Louise sa...

Det är så fint. Bladen på kortet blev verkligen pricken över ièr.
Gillar tagsen jätte mycket. Kul att jag fick se när du gjorde den.
Ha det gott så hörs vi snart.
Kram Louise

Chris_P sa...

Himla gulligt kort det med elefanten!!