onsdag 30 maj 2012

Äntligen har jag tagit mig tid att göra ett nytt blogginlägg...
Det har varit en hektisk tid nu och jag hinner ej med att kommentera på era härliga bloggar med nya alster, men jag är dock inne och kikar från mitt arbete ibland, där jag tyvärr ej  kan lämna några kommentarer.
Hade hoppas få se någon av er på båtmässan som var nu i helgen... men ni låg väl och solade någonstans :)

Nu till helgen träffar jag många av er på scrapträffen, ni glömmer väl ej att komma!?

Nu till layouten som jag gjort... har utgått ifrån en annan layout som jag gjorde för länge sedan och som nu ska få bli en dubbel layout...


...närbild...

Skelettbladen har jag fått av Eva, de är så användbara. TACK!


Det här är nya ribben som är tänkt att gå som charter i Kalmarsund, det sitter
två Yanmar motorer i den och den gör runt 50 knop...
TACK FÖR ATT NI EJ TRÖTTNAT!!!

Kramizar Susanne

10 kommentarer:

Pillan sa...

Kanonfin LO du har gjort... så härliga detaljer... färger... det lilla skrivna... allt helt perfekt!! Så klart att vi syns på lördag... ska bli så kul!!
Kram

Majsan sa...

ÅÅH vilket underbart vacker LO, och såå ljulvigt foto,såå fina detaljer, ja jisses har inga ord ALLDELES ALLDELES UNDERBAR :)

KRAM MAJSAN

Angelica sa...

Jättefin LO. underbar bild!!!
Ha det gott!

Nettan sa...

Underbar bild och text och så din fina scrapstil, det kan inte bli annat än LYCKAT! Vi ses på lördag!

Mahlin78 sa...

Åh vilken härlig layout! Tokgillar :-)

Nää, vi skulle ju ha kommit förbi i helgen, men det blev redan på fredagskvällen som vi tog oss en tur, åh då var ni inte på plats ;-) Men vi spanade på ribbåten - häftigt!!!! Kram kram

Louise sa...

Som jag sa i dag när vi pratades vid. Dina foto är så snygga så bara dom skulle kunna utgöra en vacker lo. Mycket vackert gjort. Syns på lördag vännen.
Kram Louise

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Susanne!
Såååå vacker LO du gjort, bilden, blommorna och texten:) Alldeles underbar:))
Hoppas att ni alla mår bra och får en skön helg:))

Kramizar Marie

Katja/MezzaNotte sa...

Så vacker LO!! Vackra detaljer, färger och fotot e sååå underbart!

Du är enormt duktig!
Kramis

Pysselbus sa...

Ohh vac fin!! Så läckert med kontrasterna melllan de mörka och ljusa detaljerna! Och det "pärl-lövet" var superfint!

Kram
Linda

Tess Ekwall sa...

Vilken fin LO du gjort!! Fina färger och detaljer. Och fotot är underbart! Kram, Tess.