tisdag 17 april 2012

Idag tänkte jag att ni ska få se vad jag skapade på träffen i lördags...
Den ena asken gjorde jag till Evas utmaning med förhoppning att kunna vinna ett av hennes bedårande ljusfat... men denna gången blev det ingen lycka... i allafall ej för mig.

Så här blev min åttakantiga ask och mallen till denna fick jag av Lisan när vi
var på Pysseltagens träff. Jätteskoj att göra och så bra att ha när någon fyller år.
Så här blev trekantsasken som Eva demade och hade sin utmaning  med.
Bjuder på ett decoupageklätt hjärta också.
Ha nu en njutningsfull vecka!!!!

Kramizar Susanne

19 kommentarer:

Majsan sa...

ÅÅH WOOW vilka underbara askar, så himlans snygga, den översta blev nog min favorit ;)

KRAM MAJSAN

Susy sa...

Så mycket fint!

KRAM SUSY

Pillan sa...

Åh vilka fina saker du har gjort!! Du får gärna visa mig hur man gör den åttakantiga... ;-)
Kram

Pysseltokiga Marie sa...

Hej Susanne!
Åhh! vilka fina grejer du gjort, me like:) du är så duktig att få till det:)

Hoppas att ni alla mår bra:)
Ted hälsar

Kramizar Marie

Anneli Mellstrand sa...

Blev förälskad i hjärtat så underbart , blir att testa någon gång ................

Den överst asken är en fröjd för ögat ......

Många kramar
//anneli

Pysselbus sa...

WOW!!! Vilka UNDERBARA askar!!! Den första är en klar favorit med de dova lite vintage-iga tonerna men den andra var också fin och ditt decoupage-hjärta... ojojoj!! Massor med inspiration!!!

Ha det gott!
Kram
Linda

Evas Pyssel sa...

Vilka fina askar du har gjort. Precis som du säger, bra att ha till en present. Dina påsksaker i förra inlägget är också fina. Det är så roligt att ta fram sådant som man haft länge eller gjort själv. Synd att påsken är så kort.Mina påsksaker packades ner igår när jag kom hem.
Kram Eva

Eva sa...

Så vacker din åttakantiga ask blev som du påbörjade på scrapträffen! Som vanligt har du valt allt med omsorg och reultatet blir ju alltid så himla fint. Gillar trekantsasken och hjärtat också förstås.
Kramis Eva

Chris_P sa...

Superfint!!

Du vet väl att Gummiapan ska ha Scrapträff i Trelleborg den 5 maj och att Scrapfabriken gästar!! Kul om ni hade kommit!

Louise sa...

Har haft förmånen att se den växa fram på förra scrapträffen och den blev så vacker.
Du har en helt underbar stil och jag gillar den jätt mycket.
Kram Louise

Nina sa...

Så mycket fina saker du har gjort. Den åttakantiga asken tycker jag väldigt mycket om, den är helt ljuvlig. Ha det så bra. Kram Nina

Galenskap och lite allvar sa...

Tjenixen vännen!
Säger som Pillan ..den får du gärna visa mig hur man gör! Jag är ju inne i "askträsket" nu och det är roligt med lite olika alternativ. Den du visar är jättefin och så genomtänkt.

Tack för dina snälla kommentarer på min blogg, jag blir verkligen glad av det du skriver!!
Tycker att det är roligt att du uppskattar det jag skriver om där.

Hoppas att du får en härlig fredag!
Kramelikram Veronica

Marita sa...

Wow, for noen nydelige esker♥. Den første var jo bare sååå lekker♥. Takk for inspirasjonen:).

Ha en fin dag:)

Klem, Marita

Ann-Charlotte's blogg sa...

Men guu så fina saker du gjort, den översta blev en liten favorit, du är så himmla duktig!!!
Trevlig helg!
Kramar Ann-charlotte

Anneli sa...

Wow säger jag så mycket fina alster du har gjort. Du är så duktig..

Kram Anneli

Pernilla ~Pillan~ sa...

Vilken fin ask! Mycket fina detaljer att titta på! Tack för din snälla ord hos mig. Kram

Katja/MezzaNotte sa...

Åh, så fina askar du gjort- Ren njutning för ögat.!!

Ha en fortsatt fin helg.
Kram Katja

citronlime sa...

Helt underbara askar! Den åttakantiga är min favorit, den måste du visa på nästa träff! :)

Kramar

Anonym sa...

hej susanne!
ooh! s otroligt mycket fint du skapat! tack för ögongodiset och inspirationen.
kram!