måndag 19 december 2011

Skidresa Stöten

Nu har jag kommit hem igen efter en helt underbart härlig tripp till Stöten...
Vi åkte elva personer från mitt arbete, Kalmar Marina och Tecomatic AB.
Vi delade upp oss på två stugor torsdag till söndag.
Här kommer nu lite foton därifrån....
 Första kvällen i vår stuga där vi njöt av ost, kex samt supergoda anchovissnittar.
Dryck saknades ej heller... Skåååål!!!
 ...Här har vi Anders och en fantastisk utsikt....
Från vänster: Fredde, Kristofer, Tobbe, Robban, Jonas och Anders. 
 ...Eva var den enda av oss som åkte på bräda...
 ...Tobbe, min färgglada man...
 ...Jag fastnade också på bild...
 Här samlades vi för lite snack och för att se de som vågade hoppa lite...
...Så här glad är Jörgen...
 ...Robbans fina landning i luftkudden...
...Oscar han kan flyga han... 
 ...Nu är alla törstiga och lite vila är efterlängtat...
...Detta var gott när man var så törstiga som vi var...
...Anders, Fredde och Oscar...
...Ett kvällsbesök på Lammet och Grisen i Lindvallen han vi också med...
...Vissa är så här trött på hemvägen...

Önskar er alla en härlig kväll!!!

14 kommentarer:

Katja/MezzaNotte sa...

Vilken härlig resa att komma iväg på!! Vad roligt att du delar med dig!
Kramis

Susy sa...

Vilka härliga bilder med mycket snö, blir så sugen på att åka skidor!!!!

KRAM PÅ DIG!
SUSY

Galenskap och lite allvar sa...

Nu blev jag allt avundsjuk på dig, jag som älskar att åka skidor! Ser på bilderna att ni har haft en toppenresa. Trevligt sällskap, gott att äta o dricka och mycket snö....då kan det ju inte gå fel!!

Vi brukar oxå äta på Lammet o Grisen, visst är det en toppenrestaurang. Har varit på den på Öland oxå men tycker bäst om den i Sälen.

Tack snälla du, för dina gulliga kommentarer på min blogg. Jag blir verkligen så glad!

Ha en toppentisdag!
Kramelikram Veronica

Nina sa...

Ville bara kika in och önska dig en God Jul. Kram Nina

Eva sa...

Wow...lite avis blir jag allt.
Ni ser ut att ha haft jättemysigt!
kram Eva

Louise sa...

Har ju hört hur bra er resa var med och det syns verkligen på alla dina fina bilder. Önskar dig och familjen en Riktigt Gott Nytt År nu.
Många Kramar Louise

Galenskap och lite allvar sa...

Hej vännen!

Önskar dig en mysig nyårsafton och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!!

Kramelikram Veronica

Annelie sa...

Härliga bilder :)
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kram Annelie

Soulsister sa...

Önskar dig och din familj ett fantastiskt 2012
Kram från mig

citronlime sa...

Det ser ut som en himla härlig resa :)

Kramar Linda

Eva sa...

Stackars dig...vet ju att du inte kommer in på bloggen och kan lägga ut dina fina alster!!!!
Hoppas det löser sig snart så vi får nytt från dig.
kram Eva

Louise sa...

Hej på er alla som följer Susanne blogg. Susanne har just nu problem med sin blogg och kan inte lägga ut några nya Alster. Hoppas ni har överseende med detta hon åter kommer så fort hon kan hälsar hon.

Kram Susanne genom Louise

Anneli Mellstrand sa...

Vad tråkigt att din blogg inte funkar ....
Hoppas det ordnar sig snart .......

kram
//anneli

Katja/MezzaNotte sa...

Tänker på dig!
Kramis till dig!