söndag 11 september 2011

KAOS AWARD!!!

För ett tag sedan fick jag ett underbart KAOS- kort från den otroligt kreativa Ann-Charlotte... Va glad man blir när det finns ngn som uppskattar det man skapar... TACK söta, rara Ann-Charlotte!!!

Ni som undrar vad en KAOS Award är:

KAOS awarden skapades av duktiga Yoli

KAOS är förkortning av

(Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje)

En levande logga som man sänder till någon man uppskattar,

men i stället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga

scrapverk och skickar dessa vidare.

Den som får, skall i sin tur skicka vidare egengjorda

KAOS-award till dem de uppskattar.

Awarden heter ju KAOS, oavsett vem som gjort dem.

Och på dessa skall ens egen stil, specialitet finnas med.

KAOS award inehåller:

Titel - KAOS

Skaparens eget namn

Storlek 10 x 15 cm

Sedan skall man ju givetvis fota/scanna awarden och

blogga om den också.

På så vis blir awarden ett digitalt minne, men också

något man fysisk kan spara och titta på.

I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.

Kanske skriva en liten förklaring varför dessa fått awarden,

eller bara lämna länk till dem.

Nästa gång är det kanske du som blir nominerad

av någon eller av mig!

 Detta fina KAOS- kort fick jag av Ann-Charlotte!

Tre "likadana" KAOS- kort kommer jag att dela ut.....
 
Utan någon som helst rangordning går följande awarder till............
 
Mahlin 78
Denna goa och glada tjej är inspiratör till Skrotboken och
hon skapar mycket och i sin alldeles underbara stil. Hon är en hejare med
sin kamera och jag förundras ofta till hur hon får till det....
Kika in och kolla vad Mahlin skapar...här!
.
.
.
.
.
.
Christina
Christina är designer för Scraplagret och
jag blir alltid så inspirerad av att kika in till Chris...
Denna tjejen skapar fantastiska layouter, kort och alter.
Hon är en mästare på att blanda mönsterpapper och skapa i lager.
Kika in och kolla vad Chris skapar...Här!
.
.
.
.
.
.
Emilia 
En tjej som endast är 10 år gammal och scrappar
kort och viker askar som om hon inget annat gjort i hela sitt liv...
Jag blir alltid så imponerad av hur duktig denna lilla tös är.
Emilia har ingen egen blogg men hon får säkert låna sin mammas...
 
 
Tjejer, glöm nu inte att mejla mig Era adresser

så kommer snart korten i Era brevlådor!

Min E-post ;  susanne_b68@hotmail.com
 
Tack för besöket och ha en härlig vecka och ta vara på varje dag!!!
 
Kramizar Susanne

5 kommentarer:

Marie Havén sa...

Hej Susanne!
Grattis till din Award. Kortet du fick var ju jätte härligt:)
Och korten du gjort är oxå som vanligt jättefina.

Hoppas du får en jättefin vecka, och var rädda om er.

Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Annelie sa...

Grattis till din KAOS-award & grattis till de som har turen att få din supersnygga!
KRAM!

Louise sa...

Hej Vad glad jag blev när mamma visade mig att jag fått en kaos award i från dig. Det är den första jag fått så jag ska ta hand om den väl.
Mamma hälsar till dig.
Många Kramar från mig Emilia

Marita sa...

Gratulerer:). Herlig kort, både det du fikk og det du gir bort. Tusen takk for snille ord hos meg. Setter stor pris på det♥.

Klem Marita

Chris_P sa...

Alltså!! Grattis till din award och tack för att du skickar den vidare till mig! Jag är hedrad! O lite generad :-)
Det är den första jag har fått! Nu ska jag fundera ut vem jag ska skickad den vidare till :-)

kram christina