fredag 10 juni 2011

DT kort Calmare Scrap o Hobby

Fredag, det är så skönt med helg igen men jag kommer att sakna det fina vädret som försvann och utbyttes mot både regn och kyligare vindar.
Denna helgen har jag inget inbokat så nu ska jag försöka ta tag i alla Robins kläder... vet fortfarande inte hur jag ska göra med försäljningen... Vad tycker ni? Kalmar torget, Tradera eller Blocket? Har även funderat att skänka till någon hjälporganisation men det vore förstås bra att få in lite pengar så jag kan köpa nytt...Robin hinner ju knappt använda några kläder förrän det är dax att köpa nytt :)

Idag tänkte jag visa ett kort som jag gjort som DT uppdrag till Calmare Scrap o Hobby. Nästan allt material kommer därifrån... Bilden är från PION designs, Från Mormors Vind "Små Sötnosar" och visst är hon väl söt!? Mönsterpappret är också från Pion Design, Sagan Om Våren "Viol". Fjärilen är från Primas "Swallowtail Butterflies Azure". Spets, blommor, kristallstenar kommer också från Calmare Scrap o Hobby. Doily Diesen är köpt hos Skaparlusten och kommer från Cheery Lynn Designs och heter "English Tea Party". Det lilla söta ängelhänget har Sandra, pysselgalen gjort och de är ju så vackra....

 

Ha nu en riktigt skön helg allesammans och var rädda om er!

Kramizar Susanne

12 kommentarer:

Eva sa...

Så fantastiskt sött kortet blev när det blev klart. Rosa...är liksom inte min färg, sa du när vi träffades senast och ändå lyckas du skapa ett underbart kort.
Jättejättefint!
Kram Eva

Mahlin78 sa...

Wow vilket underbart kort! Blomman, rosorna, färger - allt!!!

Lycka till med klädrensandet i helgen! kram kram

Sandra sa...

Vilket underbart kort!! Jättehärliga färger! :)
Den lilla ängeln är supersöt :)

Ha en härlig helg!

Anneli Mellstrand sa...

Helt underbart sött, fint kort

Ha en skön helg
//anneli

P.s Har du läst mitt mail

Ann-Charlotte's blogg sa...

Sååå ljuvligt kort! Älskar den virkade kanten runt bilden och alla blommor och de glittriga stenare förhöjer så fint och ....
Helt enkelt super flott!!!
Ha en underbar helg!
Kramar Ann-Charlotte

Unknown sa...

Så underbart fint kort.
Kram Elin

Marlene sa...

your card is beautiful! I love purple!!!

thanks so much for visiting my blog, too. appreciated!

Camilla Ekman sa...

WOW, så fint! Vilka härliga färger och så mycket textur.

Evas Pyssel sa...

Mycket vackert kort Susanne !! Du kan minsann få till det !!! Kram Eva

Anonym sa...

Vackra färger..mums!!

Louise sa...

Helt underbart kort i härliga färg. Du är så duktig. Å papprena är bedårande vackra.
Massor med Kramar Louise

Anna sa...

Helt underbart kort. Jag är supernöjd och med liten försening ligger den på hemsidan nu, både på framsidan och under "låt dig inspireras".

"Duktig" är bara förnamnet av vad du är, Susanne. Och noggrann dessutom!.
Trevlig midsommar,
Anna