lördag 7 maj 2011

Morsdagskort och Födelsedagskort!

Idag lördag skiner solen och jag bara njuter att värmen åter är här.... Det är så härligt att leva!!

Tänkte visa två kort som jag gjort...de har legat i datorn väldigt länge. Kortet på Robins gudmor och min kära vän som jag ej träffar så mycket längre då hon bor i Sandviken och Uppsala. Morsdagskortet gjorde jag på en kurs hos Scrappamemej och det var Anneli som höll i den....



Njut av dagen kära besökare och ha en riktigt solig helg allesammans!

Kramizar Susanne

3 kommentarer:

Marie Havén sa...

Hej Susanne!
Javisst, är livet härligt. Vi har så vackert väder, värme och SOL:)
Idag har vi lagt i vår gemensamma båtbrygga vid vår lilla sjö:)
Så nu håller Ted och Birger på och lägger i vår båt:)

Så jättevackra kort du gjort;) jag blir så inspirerad av din blogg:))
Hoppas ni får en trevlig och mysig kväll:)

Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Mahlin78 sa...

Ofantlig snygg framsida på kortet! Smart att ha med ett foto i, det ska jag försöka komma ihåg....

Superhärligt väder idag - håller med dig! Själv gick jag loss på rabatten till 100% - nöjd och väldigt trött :-)

Stor kram vännen!

Anneli sa...

Det var ett tag sedan, men så kul vi hade. Snart ska vi på scrapp träff igen hos Gunnie så kul det ska bli
Sitter du njuter på din brygga nu :-))

Kraaaaaaaaaam Anneli