söndag 15 maj 2011

Har fått en ny award!!!

Denna awarden fick jag för ett tag sedan av gulliga Louise. Besök hennes blogg, HÄR!, Hon skapar helt makalösa saker!
Som det ofta är med awarder så ska man berätta saker om sig själv och sända vidare, så också med denna...
Här kommer 8 saker om mig:
  • Älskar choklad(mörk), lakrits och glass
  • Gillar att fiska
  • Har jägarexamen, skulle antagligen inte kunna skjuta något djur.
  • Har utbildat mig i Skattungbyn- Ekologisk grönsaksodling och gamla hantverk.
  • Älskar att bära linne och handlar gärna hos Lena Form i Kalmar.
  • Dricker gärna mina egna örtteer och försöker i första hand behandla åkommor med dem innan jag tar till apotekets mediciner.
  • Har ny bil(miljö)- Jetti.
  • Bloggen är en utmaning då jag egentligen inte gillar att skriva...
Vilka ska då få denna awarden av mig?

Jag vill gärna ge den till alla som har en blogg och delar med sig av sina alster, tips och trick, som jag har äran att få ta del av....Varsågod att ta den alla ni som vill ha den!

Vill även dela med mig av tagen jag gjorde igår.... Tagen och en vinflaska blev första priset i en tävling där man skulle besvara 10 frågor ang. melodifestivalen. Vi var 9 tjejer som träffades hemma hos min sons gudmor och hennes käresta för att titta på eurovision contest. TACK snälla söta EVA som jag fick frågorna av...Det var jättetrevligt och det bjöds på så mycket gott och jag åt massor som vanligt och det blev sent innan jag kom hem...

 Blomman "Savage Beauties" är jätteskoj att göra och blir så fin... ni hittar tutorialen HÄR!
 Baksidan av tagen...

 Fjärilen kommer från en medlem från Swirlydoos...
Textstämpeln kommer från PaperArtsy, HPXT03EZ. kan köpas hos CalmareScrapoHobby.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll och tack alla ni som har lämnat och lämnar så snälla kommentarer hos mig, det värmer så gott....

Kramizar Susanne

7 kommentarer:

Pillan sa...

Kanonsnygg tag! Blomman måste jag ju bara prova att göra... :-)
Kram

Marie Havén sa...

Hej Susanne!
Grattis till din award:)
Tagen är ju urläcker, blomman du gjort får högsta betyg:) verkligen häftig, ska själv försöka göra sådana. Tack för tipset!

Nu får du ha en skön kväll:)
Kramizar
marie.haven@hotmail.com

Louise sa...

En helt underbar tags du har gjort. Blomman är underbar och jag har haft turen att få se den live med.
Du är så proffsig på att göra sånna här saker.
Många Kramar från mig till dig.
Louise

Eva sa...

Din tag är ursnygg, det står liksom Susanne på den...din stil! Blomman är ju som jag sa sist vi sågs, jättefin. Vill skriva lite scrapattiraljer på önskelistan för att kunna testa att göra en.
Ha en fin vecka
hälsar Eva

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilken underbar tag och blomman var så läcker, tack för idén!
Kram

Anonym sa...

Jättefin tag! Vad duktig du är :)

Lisa

LISA sa...

Oh Susanne!! I love the tag! Very beautiful and I love how your flower came out! Thank you for linking it to my blog!
Hugs,
Lisa