måndag 14 mars 2011

TEA LIGHT CARD

Jaha då var det måndag igen då... I helgen har jag hunnit med att göra ett Tea Light Card. Det tog lite tid men så är jag heller ej så snabb som jag skulle vilja vara :)

Har använt mig av de ljuvliga pysselgummans "Sagan om våren"kollektion som är inhandlade hos Hobby och Hantverk.
Här ser ni två Magnoliastämplar som är maskade och målade med distresser. Hörnstämpel och swirlstämpel från Skogstokiga. Martha Stewart kantstans, Doiley Lace och fjärilstans. Pearlsen är gjorda med Viva Decors paperpen 103. Övriga material band, stickles, Rangers Perfect Pearl Mist(vunnit hos Hobby och Hantverk), distressade blommor, filigraner, charm samt blad.
Här är då insidan med MS fjärils stansar. Små blårosor samt teljusen.
Stämpeln kommer från Skogstokiga.
Här har jag stämplat en text(Hobby och hantverk) som man kan se när man gjort slut på sina teljus. Diesen heter Big Scalloped Ovals LG och jag har använt mig av den näst största...

Denna stämpel kommer från Vilda Stamps...
På baksidan har jag använt en stämpel från Skogstokiga...

Önskar er alla en skön och lugn vecka!!!
Kramizar Susanne

6 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Vilket vackert tea light card du har gjort med många spännande detaljer. Sådana kort får ta tid minsann. Kram Eva

Unknown sa...

Verkligen jätte fint!!
Kram Elin

Pillan sa...

Kanonfint!! Härliga färger och detaljer. Kramiz

Lena sa...

Tokfint kort!! Måste prova att göra!! =)

Snart är det mässa!! Tjohoo...

Kram på dig!!

Soulsister sa...

Så underbart och detaljrikt kort! WOW!

Kram Katarina

Eva sa...

Trevlig kik i din blog! Vad mycket fint du gör!!
kram Eva på Ängö