torsdag 3 mars 2011

Hej alla snälla som tittar in till mig!
För ett tag sedan så hade vi scrapträff i Kalmar. Då fick jag denna helt underbara näsduksförvaring av Louise. Den rymmer 3 st förpackningar. Jag blev så otroligt glad! Jag fick även 3 st jättehäftiga näsduksförpackningar med motiv, 500 kr sedlar på som Louise ville att jag skulle scrappa något av. Nu har jag gjort det och det blev två olika förpackningar. Den ena är öppen och den andra har ett lock....


Denna söta har Louise gjort! Här ser man även det smarta spetsbandet
som utgör stoppet...
Här kommer den med locket som jag gjort.

Har gömt små runda magneter
under mönsterpapprena.

Här är baksidan!
Så här blev den andra asken!


Kolla in de läckra 500 kr sedlarna.
Ha det så bra allesammans och tack för att du kikar in.
Kramizar Susanne


5 kommentarer:

Lena sa...

Jättefina och smart. Lite roligare också än en vanlig förpackning näsdukar!

Ha en trevlig kväll!!
Kram Lena

Unknown sa...

Super snygga!!
Kram Elin

Louise sa...

Jätte fint blev det. Kul att du fullföljde utmaningen. Du är så duktigt min vän.
Trevlig helg önskar jag er.
Kram Louise

Anneli sa...

Vilket otroligt snygg näsduksförvaring du har gjort!
Jag fick också en av Louise, den är så läcker. Måset också ta tag göra min utmanning!
Ha nu en riktigt trevlig helg!

Kram anneli

Mahlin78 sa...

Wow så snygga - och rolig utmaning! :-)

Tusen tack för dina söta och uppmuntrande kommetarer vännen! De värmer ♥

Trevlig helg själv! Kram