torsdag 9 december 2010

VINKORT MED CHOKLADKAKA!


























Go kväll!

Hittade dessa vin/flaskkort i mina gömmor och tänker nu visa er dem... Korten gjordes för ett år sedan när jag hade "dille" på sådana. De är ju riktigt roliga att göra. Första gången jag provade var hos Gunilla på "scrappamemej" och mallen jag har kommer från henne... Ett av kortets halsöppning gjorde jag som ett hjärta... synd att det inte syns så bra!
Till er alla...Vinterhälsningar och kramizar som värmer!

5 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Jättefina flaskkort !!! Kram Eva

Pillan sa...

Vilka fina flaskkort! Har inte gjort några sådana själv, men måste prova...
Tack för dina kommentarer hos mig... det värmer! :-)
Kramiz

Unknown sa...

Snygg flask kort !!!
/ Elin

Anneli sa...

Så läckra flaskkort så smart kunna förvara en chokladkaka i den. Måste be om mallen nästa ggr vi ses.

Kraaaaaaaaaaaaam anneli

Soulsister sa...

Sådana flaskkort är jättebra att ha i lager när man ska bort. Perfekta att lägga små överraskningar i. Jag sate en på en glöggflaska och la glöggmix med mandel o russin i som komplement. Uppskattades väldigt mkt av värdinnan.

kram