fredag 3 december 2010

DOPKORT TILL KILLE!




HEJ OCH TACK FÖR ATT NI KIKAR IN!
Ikväll tänkte jag visa ett dopkort som jag gjort på beställning.

Mönsterpappret är "Best Creation Inc" och dessa glitter papper är ju helt fantastiska....
Andra material jag använt är en nalle charms, Organza band, blandade spetsband, halvpärlor och ett glitterpapper på insidan av pappret. Har använt lite blandade dies. Nalle stämpeln har jag lånat av Anneli och jag vet tyvärr ej vad den kommer ifrån. Kronan på nallen är en stämpel som kommer från ett stämpelset från Flights of Fancy. Jag har chalkat kanterna med Distress Ink, Broken Cina. Texten har jag komponerat ihop från två andra lånade dikter.

Ha nu en riktigt trevlig 2:a adventshelg!
Kramizar






2 kommentarer:

Anneli sa...

Såååå snygg dopkläningen blev, så söt! Vad mycket fint du har handlat hos Gunilla, så synd att jag inte han förbi.

Önskar dig en trevlig helg!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaam Anneli

Petra Maria sa...

Hejsan hoppsan kära Susanne!
Dopkortet blev superläckert.
Me like!
Jag har något till dig i min blogg!
Ha en härlig andra advent
Massor av Skogstokiga
kramar från mig